Er din sundhed også blevet til et Excel-ark?
Jeg har lige været fuldstændig lagt ned. Kombinationen af astma, høfeber og pollen ramte mig som en hammer. Resultatet? Jeg har været syg i godt 3 uger i maj og har derfor ikke kunnet træne…
læs videreJeg har lige været fuldstændig lagt ned. Kombinationen af astma, høfeber og pollen ramte mig som en hammer. Resultatet? Jeg har været syg i godt 3 uger i maj og har derfor ikke kunnet træne…
læs videreDu ser i øjeblikket pladsholderindhold fra Facebook. Klik på knappen nedenfor for at få adgang til det faktiske indhold. Bemærk, at dette vil dele data med tredjepartsudbydere.
Flere oplysninger